Balandžio mėnesio renginiai

Virtuali nuotraukų paroda „Vaikų laisvalaikio žaidimai namuose“

Balandžio 20-24 dienomis vyko virtuali žaidimų savaitė. Žaisdami, fantazuodami vaikai leido sau eksperimentuoti situacijose, mokėsi socialinių vaidmenų, bendravimo ir daug dalykų, kuriuos jie pritaikys gyvenime. Žaidimas – tai puiki priemonė ne tik mokytis, bet ir mažinti pyktį, nerimą, tinkamai išreikšti save. Tėveliai siuntė mylimiausio žaisliuko nuotraukas, video apie  vaikams patinkančias veiklas, žaidimus. Ugdytiniams labiausiai patinka stalo žaidimai(„Lego“, „Uno“, „Domino“, šaškės…), vaidmeniniai žaidimai, (šeimą, gydytojai, fotografas, santechnikas, ir kt.), šokinėjimas ant  batuto, žaidimai smėlio dėžėje, suptis sūpynėse, žaisti judrius žaidimus ir važinėtis dviratuku. Žilviniečiai išmoko mėtyti kamuolį į krepšį, važiuoti dviračiu, susirišti batukus. Paskatinti pedagogai ir tėveliai su vaikučiais gamino stalo žaidimus.


 

Eksperimentai – bandymai

Eksperimentų savaitės metu sulaukėme daug nuotraukų įamžintomis akimirkomis, kaip vaikai atlieka bandymus. Smagu stebėti vaikus kai jie eksperimentuoja  su vandeniu, ledu,  balionu, spalvomis, actu ir kt. priemonėmis. Bandymo metu vaikai sužinojo kad ledas atsiranda iš vandens ir neskęsta, o puode greit pavirsta vandeniu, kodėl dangtis pasidaro šlapias, kaip lede paslėpti žaisliuką, kiek šaukštų vandens telpa stiklinėje ir kaip pamatyti „medūzą“ .


 

Virtuali kūrybinė valandėlė „Velykinis krepšelis“

Balandžio 1-10 dienomis darželio bendruomenė buvo pakviesta dalyvauti virtualioje kūrybinėje valandėlėje „Velykinis krepšelis“.  Žilviniečiai  gamino, pynė, kūrė krepšelius iš plaušų,  popieriaus, plastiko, vytelių ir kt. medžiagų. Velykiniai krepšeliai papuošė aplinką ir šventinį stalą.


 

Velykėlės

Belaukiant Velykų puiki proga su vaikais pakalbėti ne tik apie Velykų simbolį – kiaušinį, bet ir iš kur jis atsiranda. Vaikai aiškinosi kuo skiriasi višta nuo gaidžio, mynė mįsles apie kiaušinį, klausėsi  pasakų, rideno margučius ir atliko eksperimentą ,,Kiaušinis ant vandens” (STEAMuko eksperimentai). Žiūrėdami filmuką „Velykų rytas“, sužinojo ką reiškia margučių raštų simbolika (saulutė, mėnulis, žaltys, eglutė, pėdutė ir kt.), patys kūrė savo ornamentą pasirinkdami simbolius. Visą savaitę vaikučiai margino, spalvino, dekoravo įvairiomis technikomis velykinius margučius. Padarytus margučius eksponavo virtualioje vaikų darbų parodoje ,,Mano margutis”.

 

Virtuali pažintinė-tiriamoji savaitė

Pažintinė –tiriamoji savaitė buvo skirta pastebėti atbundančios gamtos ženklus ir pavasario spalvas. Vaikai domėjosi ir sužinojo kuo vanduo (lietus) naudingas žmogui ir gamtai, ,,Kaip susidaro lietus”. Pažiūrėję mokomąjį filmuką ,,Vandens tarša”, jie vardino kaip žmonės teršia vandenį, kas nukenčia dėl vandens taršos? Vaikai kartu su tėveliais stebėjo orus, pasigamino orų kalendorių, žymėjo oro pasikeitimą. Kieme, miške  vaikai  stebėjo besiskleidžiančius  žiedelius, lapelius, ieškojo samanėlių, žilvičių kačiukų, žibuoklių. Vaikai piešė, štampavo, aplikavo pavasario vaizdelius ir  spalvino gėlių žiedelius, mokėsi eilėraštukų apie pavasarį. Neturintys galimybių išeiti į savo kiemą, sodelį, vaikai kartu su tėveliais prižiūrėjo kambarinius augalus, sodino sodinukus, juos laistė, matavo ir  fiksavo jų augimą popieriaus lape – piešiniais ir užrašydami skaičius.