Holistinis ugdymasis
Holistinis ugdymasis suteikia visišką laisvę vaikui savarankiškai išbandyti įvairias disciplinas, pajausti save skirtingose veiklose, taikant kuo įvairesnius skirtingus metodus, būdus ir priemones, neįspraudžiant į ugdymosi programas. Ugdymosi metu pradedama savarankiška kelionė po mokslų, pažinimų, emocijų, saviugdos pasaulį. Turint visišką laisvę, gausybę skirtingų priemonių, atsiranda galimybės kuo daugiau save išbandyti. Kiekviena individuali asmenybė pradeda pažinti save, atranda savo stiprybes ir silpnybes, ima gebėti pasirinkti jam tinkamiausius mokymosi būdus, metodus, mokslo kryptis, disciplinas ir taip pasiekia geriausius mokymosi rezultatus. Ugdosi motyvacija, savarankiškumas, konceptualus mąstymas, savęs pažinimas, pasitikėjimas.
STEAM
Vaikai įtraukiami į tyrinėjimų ir atradimų pasaulį. Gamtos dėsnių pažinimas, konceptualaus mąstymo ugdymas, kūrybiškai sprendžiami iššūkiai, žadinamas smalsumo jausmas. Motyvacija siekti tikslo. Skirtingų pojūčių pažinimas, motyvacija mokytis, mokėjimas mokytis, strateginis mąstymas.
Naratyviniai žaidimai
Vaikai mokosi žaisdami. Patys kuria žaidimo taisykles, temas. Žaisdami laisvai improvizuoja. Mokytojas skatina įsitraukti į žaidimą, kuria ugdymosi kontekstus, provokuoją žaidimo veiksmą, integruoja matematikos, geografijos, biologijos, fizikos, chemijos, istorijos, ekonomikos, psichologijos ir kitus mokslus kurdamas sąlygas vaikams įsijausti, išgyventi emociškai, įsikūnytį, pažinti, smalsauti, domėtis, tyrinėti, išgyventi žaidimo procesą. Žaidimai fiziškai aktyvūs. Jų metu ugdomos ne tik kompetencijos, bet ir disciplinos.