Logopedas:
* įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius;
* bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų poreikių turinčių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) numato pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius mokinių poreikius ir galimybes, juos taiko;
* sudaro individualiąsias specialiųjų ugdymo poreikių turinčio mokinio /grupines specialiųjų ugdymo poreikių turinčių mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko, rengia savo veiklos ataskaitą;
* šalina specialiųjų poreikių turinčių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
* konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių turinčių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais.
Judesio korekcijos specialistas:
* atlieka vaikų, turinčių judesio ir padėties sutrikimų, fizinės būklės įvertinimą;
* veda fizines mankštas, individualius užsiėmimus, gerinančius sveikatą, ir lavina vaikų fizines savybes; lavina vaikų fizinius gebėjimus; stiprina vaikų fizines galias; ugdo vaikų fizinį pajėgumą; skatina vaikų fizinį aktyvumą. Teikia korekcinę pagalbą vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių;
* konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių turinčių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) judesio ir padėties sutrikimų korekcijos klausimais.